sunnuntai 2. tammikuuta 2011

2011

Vuosi alkoi erinomaisen huonosti; oon ollut tosi sitkeässä influenssassa nyt jo vähän aikaa.

Moni uhoaa joululoman jälkeen, ettei tehnyt lomallaan yhtään mitään. He ylpeänä kertovat, kuinka istuivat pyrstöllään kokonaisen viikon (elleivät enemmänkin), ja latasivat akkuja. Mut siltikään ei tekis vielä mieli palata töihin tai kouluun, vielä vois istua sohvalla toisen viikon ihan kevyesti.

Mä en enää ikinä heitä yhtään "haluun talviunille"-vitsiä, enkä kyllä enää ikinä toivo saavani vaan vetelehtiä kokonaista viikkoa. Koska mä en ihan aidosti tehnyt mun lomallani yhtään mitään. En vaan uhoa, sillä flunssa kaatoi mut heti joulunpyhien jälkeen sänkyyn, ja nukuin pari päivää putkeen. Siitä tähän päivään saakka en ole muuta tehnyt kuin maannut sohvalla tai vaihtoehtoisesti sängyllä.

Ja voin sanoa, että akut ovat nyt latautuneet. Akut ovat nyt niin helvetin latautuneet, että mä en pysy enää paikallani. Mulla on nyt sellainen fiilis, että voisin pirtää lumeen lähtöviivan tohon meidän takapihalle ja vaan juosta ja juosta ja juosta. Tää energiamäärä ei takuulla kulu loppuun ennen kuin loppuvuonna 2012.
... Ehkä omalla tapaa tää vuosi alkoikin hyvin. Hoidetaan tää nukkuminen ja lepääminen alta pois heti alkuun, niin mulla on aikaa ja energiaa hoitaa pääsykoekevät mahdollisimman tehokkaasti. Joo, toi oli niin kiva ajatus, että pidän siitä kiinni.

1 kommentti:

  1. Miekään en oo tehnyt sitten yhtään mitään lomalla, eikä se kyllä niin hauskaa oo kuin sanotaan! Ei vaan ole mitään tekemistä ja kaverit on kaikki töissä tai muualla. Ainaki oon sitte innokkaana menossa kouluun maanantaina ko saa edes jotain tekemistä! :'D

    VastaaPoista