sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Rinse Me Down

Tänään mulle tuli ajatus: tekisi hirveästi mieli jakaa pään tämänhetkistä sisältöä johonkin. Mulle tuli tosi suuri inspiraatio kirjoittaa ja osoittaa muille maailmasta asioita, joista mulle tuli tänään hyvä mieli. Sitten mä aivan yllättäen muistin, että mähän voin kirjoittaa tänne.

Turussa paistoi tänään aurinko ja asfaltti oli kuivaa. Se, mikä Turussa on upeaa, on se, ettei se yritä olla kaupunkina mitään muuta kuin se onkaan. Suurkaupunkien hehku on sieltä kaukana, ja niin sen kuuluukin olla. En tiedä rajoittuuko tää mun näkemys yksinkertaisesti vain paikkoihin, joissa mä käyn Turussa vieraillessani, mutta mun mielestä Turku on Suomen trendikkäin kaupunki. Ihmiset ovat niin kauniita ja... no trendikkäitä. Persoonallisia. Itsevarmoja.

Sunnuntaipäivää ei voi aloittaa paremmin kuin kävelemällä auringonpaisteessa läheiseen ravintolaan nauttimaan myöhäisestä brunssista. Blancon brunssi oli jotain, mitä kaikkien täytyisi kokea säännöllisin väliajoin, hyvillä ystävillä höystettynä tietysti! Tuorepuristettu appelsiinimehu, cocktailpiirakat munavoilla ja kiivas keskustelu tulevaisuuden suunnitelmista ja unelmista. Onko olemassa mitään ihanampaa?

Eikä päivää pahenna Bombay Bicycle Clubin uusi albumi "Flaws", joka huokuu kevään ja tulevan kesän rauhallisen onnellista fiilistä.
Tämän kaiken ihanan voimalla jaksan taas seuraavan viikon pääsykoeopiskelua ja videovuokraamon hektisiä iltavuoroja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti