tiistai 28. joulukuuta 2010

Voi kun sulle riittäis pieni taivas

Koska en jaksa nyt millään kirjoittaa kaikkia tapahtumia tarinamuotoon, niin aattelin vaan tylsästi luetteloida mitä minulle kuuluu:

- Kävin tänään vähän alennus-shoppailemassa ja sain palkakseni kirpparilta harmaavalkoisen kauluspaidan, ohuen nahkavyön, ihan uuden nahkalaukun 20e(!!), hiusvärin ja jättikokoisen hiuslakan
- Jäi kuitenkin vähän harmittamaan kun en löytänyt kenkiä, joita alunperin lähdin metsästämään..
- Oon stressannut koulusta ja kirjoituksista ihan älyttömästi, mutta silti aloitin lukemaan Salaisuuksien kammiota kenties neljättä kertaa... Haistatteko ristiriitaisuutta? Niin minäkin. Mutta onhan tässä onneksi lomaa vielä jäljellä.
- Vietin perhejoulun siskon juuri valmistuneessa talossa ja meinasin syödä aivoni jossain vaiheessa, koska pidennetty viikonloppu jatkuvassa äidin läsnäolossa on minulle näköjään jo liikaa. Lisäksi söin ihan liikaa. Mutta sainpahan pelata Wiitä (Mario ♥)
- Oon myös vähän jännännyt veljenpojan ristiäisiä, koska oon tän pienen hurmurin sylikummi joka tarkoittaa siis sitä, että mun täytyy pitää pirpanaa koko sen seremonian läpi sylissä. Apua. Pitääköhän tässä alkaa jotain puntteja nostelemaan? Enkä oikein tiedä mitä mieltä veli vaimoineen on siitä, että tuun lähiaikoina eroamaan kirkosta, jos ne vaikka ihan oikeasti haluaisi mun pitävän lapselle jotain kristillistä kasvatusta..
- Eihän linnut oo liian kliseinen aihe tatuoinnille? Eihän? Ja vaikka oliskin, niin jos mulla on idea niiden takana (ja vaikka ei oliskaan) niin eihän se oo sit yhtään paha? Mutta mikä lintu? Näitä mä olen tässä miettinyt.
- Olen myös ikävöinyt takaisin tänne:


- Oon löytänyt hurjasti uusia bändejä ja tykästynyt niistä jokaiseen ja maailman paras tunne on oikeasti varmaan löytää uusi ihan älyhyvä biisi jota haluat vaan kuunnella uudestaan ja uudestaan. Tässä niistä yksi.



Hyvää vuoden loppua!

Kuva we♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti