lauantai 25. joulukuuta 2010

Mun joulu

Oli ihan jeessiä. Sain kaiken mitä toivoin ja vielä enemmänkin.
Äitiltä:
Kivat töppöset
Pyjaman
Hopeisen sydänkaulakorun
Final Fantasy XIII
Aivan ihanan hopeisen rannekorun
Valkoisen ja lämpimän aamutakin
Pipon ja kaulahuivin

Äitin kaverilta:
Suklaata ja kaks leffalippuu

Kavereilta:
Lindalta sain Daft Punkin paidan jota nyt kuolaan ja pelkään että likaan sen. Tämän lisäksi mun lempisuklaata ja söpön kissarasian missä sisällä on kissa muki. Sitten se antaa sen vanhan Nikon D50 ja kitin siihen.
Saana oli tehnyt ite mulle aivan ihanat korvikset ja kaulakorun.

En vois tyytyväisempi ja onnellisempi olla!

Turrilassa oli jouluaaton kuva tunnissa ja sit tosiaan räpsin joka tunti kuvan.


Heräsin aika myöhään. Periaatteessa siihen että koira vei puolet mun sängystä.


Oltiin metässä lenkillä.


Otin kuvan meidän kuusesta. Siellä talsii kaikki joulukortit.


Mä en edes tiedä mitä tässä tapahtuu :---D. Ei, en ollut aineissa, mutta ilmeisesti kamera oli.


Katottiin Maija Poppasta mut se jäi kesken


Otin suklaakakkupohjan pois uunista.


Raivasin koneelta turhat pois


Söin dolmaa ja kubbaa (kinkut ja muut syödään vasta 25. päivä)


Laitettiin lahjat kuusen alle ja koira meni sit odottelemaan. Ei ole lavastettu kuva.

Lahjojen avaamisen jälkeen mä nukahdin.


Heräsin sit tosiaan jossain vaiheessa ja huomasin et Frendit pyörii.


Menin iltalenkille.


Pelasin Final Fantasyä.


Pelasin edelleen FF:ää.

Siinähän se joulu sitten menikin. Tänään jatkuu sama meno. Syödään, nukutaan, pelataan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti