keskiviikko 10. marraskuuta 2010

10x happiness

Maisa-Pentin haaste otettu vastaan!

1. Mulla oli tänään ensimmäinen kunnollinen koulupäivä kuuteen viikkoon. Se on oikeasti onnellisuuden aihe, koska olin hajottaa pääni viime jakson aikana. Tuli niin laiska ja pöhöttynyt olo, kun oma päivärytmi meni täysin sekaisin myöhäisten aamujen ja epämääräisen mittaisten koulupäivien takia. Olen tyytyväinen!

2. Lisää kouluaihetta. Uskaltauduin lopultakin opolle ja sain järkättyä mun koulujuttuja paremmaksi. Vaihdoin parin aineen aikaa ja pääsin niille kahdelle himoitsemalleni psykologian kurssille, joiden ulkopuolelle jäin syyskuun valinnoissa. Jeejee!



3. Kuuntelen tällä hetkellä mielettömän hyvää musiikkia. Pöllin kaveriltani Spotifysta soittolistan, joka "saisi vaikka ihmemies MacGyverin itkemään". Allekirjoitan edellämainitun täysin. Sisältää mm. Massive Attackia, Mewiä, Snow Patrolia ja Regina Spektoria. Tekee mut kovin onnelliseksi tällä hetkellä.

4. Pääsen viikonloppuna pitkästä aikaaa koiranäyttelyyn tapaamaan kavereitani ja kehäilemään. Mua ei edes haittaa, vaikka unohdin ilmoittaa omat koirat mukaan, kun molemmat pääsevät kuitenkin kehään junnukoirina. (:



5. Yhdeksän päivän päästä reissaan kohti Tamperetta ja vietän mielettömän ihanan viikonlopun poikaystävän kanssa kolmen viikon näkemättömyyden (onko se edes sana!) jälkeen.

6. Olen tutustunut viimeisten kahden kuukauden aikana muutamaan mielettömän ihanaan ja mukavaan ihmiseen ja jäänyt niin hyvä fiilis, kun olen muistanut taas muutamia vanhoja kavereitani ja saanut pidettyä yhteyttä myös heihin. Siitä jää väkisinkin vaan niiin hyvä fiilis.



7. Ostin eilen Four Reasonsin hiuspuuterin/kuivashampoon ja sain nukkua sen ansiosta tänä aamuna 15 minuuttia pidempään, eikä tarvinnut tuhlata aikaa hiusten kuivaamiseen. Juuri tätä olen kaivannut ja lopultakin sain itseni tuhlaamaan sen 10 euroa. Vaikka ihan hyvään tarkoitukseenhan se meni.

8. Tänään on toosi hyvä fiilis, vaikkei sille sinällään ole mitään erityistä syytä.



9. Katsoin eilen iltana Vampyyripäiväkirjojen 20. jakson ja olen aivan tuon sarjan lumoissa! Yritän nyt vähän rajoittaa ton katsomista, kun toiselta tuotantokaudelta on ilmestynyt vasta muutama jakso suomenkielisillä teksteillä. En yleensä lämpeä vampyyrijutuille, mutta tää sarja iskee lujaa!

10. Ulkona näyttää jo ihan talvelta! Vaikka pimeä tuleekin ihan kamalan nopeasti ja aamulla on kylmää, en valita. Olin jo täysin kyllästynyt jatkuvaan harmauteen ja ankeaan lämpötilaan, kun ei ollut lämmin, mutta ei kylmäkään. Tuskin toi lumi kauaa pysyy, mutta onpahan edes vähän aikaa.


Ei mulla muuta! Kuvat kaivoin Tumblrin ja WHI:n uumenista.

// Eikun onpas! Olen halunnut viime päivinä kirjoitella aivan hirmuisasti tänne blogiin, mutta aina vastaan on tullut yksi ongelma: en ole keksinyt mitään mistä kirjoittaa. Siksi kysyn kaikilta ihmisiltä, mistä jutuista haluaisitte lukea! Valaiskaa vähän, helpottaisi omaa kirjoitusurakkaanikin kovasti. (:

1 kommentti:

  1. Koska oon tällä hetkellä niin tulevaisuuden lumoissa, mua kovin kiinnostaisi lukea myös toisten ihmisten tulevaisuudensuunnitelmista (tai onko niitä edes) :)

    VastaaPoista