tiistai 9. marraskuuta 2010

do you wanna face the strange?

sikko sindy sinkki simba = sini
don't let anyone ever make you feel like you don't deserve what you want


Oon tällanen omituinen 1991-luvun tuotos ja syntynyt samana päivänä kuin Antti Tuisku, eli oon horoskoopiltani kalat. Tykkään googlettaa erilaisia asioita ja olla oikeassa. Oon obsessioitunut esimerkiksi solisluihin, komeisiin miehiin, kenkiin ja yölenkkeilyyn. Sairastan kilpirauhasen liikatoimintaa ja kärsin vähän turhan usein rytmihäiriöistä ja rintakivuista. Rakastan hyvää musiikkia, pyörällä vispaamista ja joulua. Toiset lukee raamattua, mie luen Harry Pottereita ja kirjotan kamalalla murteella. Enkä harrasta valokuvaamista.

Asustelen Rovaniemellä ja vaikka haluankin muuttaa täältä pois, oon henkeen ja vereen lapintyttö. Nyhjään vielä vanhempien nurkissa, mutta tarkotuksena olisi muuttaa viimeistään ensivuoden alkupuolella pois. Haluan oman pienen yksiön, jota voin laittaa (=jonne voin ostaa kirpparilta kaikkea rähjäistä ja vanhaa sekä elää pavuilla, koska muuhun ei oo varaa) ja jossa voin viettää jouluni (kera niiden papujen). Moottoripyörän lisäksi yks suuri unelma tällä hetkellä on viettää joulua yksin omassa kodissa katsellen Lumiukkoa Sofi kainalossa.

Harrastan päämäärätöntä itsetutkiskelua, kirjoittelua ja agilitya, josta oon nyt kylläkin tauolla. Koirajutut on todella lähellä sydäntä ja oonkin äärettömän kiinnostunut kaikista koirailuun liittyvistä yksityiskohdista esimerkiksi koirien ruokinnasta ja koulutuksesta. Jos totta puhutaan, niin mulle ei kannata edes alkaa puhua koirista, jos ei ole valmistautunut väittelemään ja keskustelemaan kipinät räiskyen yömyöhään. Tosin mulle ei kyllä kannata alkaa puhua yhtään mistään sellasesta, josta mulla on suuria mielipiteitä ja paljon sanottavaa, koska rakastan väitellä. Hyvät argumentit ja intohimoiset mielipiteet on elämän suola!

Mietin monesti miten näin pieneen ihmiseen voi mahtua niin älyttömän paljon ristiriitoja? Oon toisinaan rauhallinen, mutta hetken kuluttua voin ihan hyvin olla hillitön AD/HD-jänö. Tarvin paljon omaa aikaa ja oon hirveän itsenäinen, mutta toisaalta omistan tosi sosiaalisen luonteen ja haluan viettää todella paljon aikaa läheisten ja uusien tuttavuuksien kanssa. Rakastan Mötley Crüeta ja rockia/heviä, mutta samaan aikaan oon ihan sekaisin DBSK:sta/TVXQ:sta ja kpopista. Saatan tepastella maanantaina korkokengät jalassa, mekko päällä ja rusettipanta päässä, mutta tiistaina voinkin jo olla pukeutunut collareihin, nörttilaseihin ja maihareihin.



Äitin, isän ja apinasta menevän pikkuveljen lisäksi perheeseeni kuuluu tuollanen karvamöhkytin nimeltänsä Sofi (Gullöga Xena)! Ujo, aivan vääränlainen sekä ruumiinrakenteensa että silmiensä puolesta ja jokseenkin hieman luonnevikainen, pieni (joskin havaksi vähän turhan kookas) havannankoira. Priorisoin Sofin aina kaiken edelle, koska se nyt vaan sattuu olemaan mulle elämääkin tärkeämpi juttu. Harrastettiin agilitya 2-luokkaan asti ja neiti on nyt jäänyt varhaiseläkkeelle (täytti elokuussa vasta 6v.) koipiensa takia. On meillä silti vielä yhteisinä harrastuksina mm. punatulkkujen stalkkaaminen, sumppaileminen ja mähöäminen.

Käyn Karvaturreissa koska ne ihmiset ja se ilmapiiri. Tää kuulostaa hyvin kliseiseltä plörinältä, mutta se paikka on mulle sellanen nettiperhe! Tutustuin sen kautta toiseen parhaaseen kaveriin ija se foorumi on vaan ihan uskomaton. Miettikääpä turrien ikähaarukkaa ja keskustelun tasoa! Siellä liikkuu pääasiassa nuoria ala-asteikäisistä vähän vanhempaan populaan ja mielipidekeskustelut on todella tasokkaita ja argumentointi ihan mieletöntä, jos miettii kuinka nuoriakin foorumilla liikkuu. Jos heittäisin vähän faktoja kehiin, niin oon kuulunut turreihin vuodesta 2004 lähtien ja palloillut siellä aina tällä samalla, tylsähköllä nimimerkillä.

music: apulanta, city and colour, daggers, dbsk/tvxq, hurts, jyj, lady gaga, mötley crüe, simon curtis, sixx: a.m., zen café

movies: alice in wonderland, brokeback mountain, candy, death sentence, four brothers, hannibal rising, heaven's postman, pirates of the casibbeans, sweeney todd, the dark knight, the imaginarium of doctor parnassus, the painted veil

tv-series: bones, glee, grey's anatomy, gossip girl, sex and the city, private practice, rome, skins, the vampire diaries

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti