maanantai 22. marraskuuta 2010

girls, girls, girls

Puuh kun oon ollut laiska, tyhmä ja saamaton kun en oo tänne kirjotellut. Ei tästäkään mitään mielekästä tekstiä tuu, mutta ajattelinpa kirjottaa nyt kun on aihe ja tekee mieli kirjottaa!

Tajusin vasta tänään, kuinka onnekas mä oikeestaan oonkaan kun oon joskus löytänyt tieni Turrilaan. Oikeasti. Kirjotin jo ite foorumillekin tästä pienen pätkän, mutta niin. Mä oon elämäni aikana liikkunut oikeesti tosi monilla foorumeilla, eikä mikään oikeasti vedä vertoja Turrilalle. Se on foorumi johon mä voin oikeastaan kertoa itestäni kaiken, valittaa kaikki surut ja hehkuttaa kaikkea mahdollista ihanaa mitä tulee tielle, foorumi missä voi oikeasti asiallisesti keskustella asioista ja foorumi josta löytää oikeasti väkisinkin samanhenkisiä ihmisiä. Kun on paha olo ja käy avautumassa vähän, niin yleensä joka viestiin joku tulee tsemppaamaan tai kertomaan että hei, et sä ole ainoa ja tostakin selviää. Joku on aina iloinen sun puolestas, ihan vaikka vaan jostain pienestäkin jutusta. Totta kai siellä on myös niitä erimielisyyksiä, oikeestaan paljonkin, mutta mun mielestä se vaan elävöittää sitä meininkiä. Kuinka tylsää ois liikkua foorumilla jossa kaikki on aina samaa mieltä asioista ja kukaan ei kysyisi jotain perusteluita sun mielipiteille ja toisi omaa mielipidettään esille? Samalla oppii tosi hyvin miettimään asioita muidenkin kannalta, eikä altistu sille että "noh, kaikki on mun kanssa samaa mieltä eikä kyseenalaista tätä, eli oon salee oikeessa ihan joka ikisessä asiassa" - näin kärjistettynä.

Mun mielestä on ihan ymmärrettävää että sieltä aina välillä löytää ihmisiä tiuskimassa toisilleen - ei kaikilla voi aina olla hyvä päivä, toisia voi ihmetyttää jonkun toisen asiat tosi paljonkin, tekstit voi olla kirjoitettu hassusti eikä väärinymmärretyksi tulemiselta aina vältytä. Tää kaikki tiivistää se että se on keskustelufoorumi. Tykkään Turrilasta ja sen ihmisistä ihan mielettömän paljon ja en tiiä mitä oikeasti tekisin ilman tota paikkaa. Mulla ois tosi tylsää ja oisin varmaan monen monta ajatusta ja mielipidettä köyhempi ilman Turrilaa. Vaikka alunperin eksyinkin koko foorumille ihan nevarina, aloittelevana virtuaalikoirien harrastajana, enkä oikeestaan nykyään enää harrastakaan koko koiratouhua, eikä mulla ole koiria joista voisin jauhaa näyttely- ja toko- ja agilitypulinoihin, niin silti toi foorumi on just mulle tehty. Maailman paras foorumi, kiitos vaan kaikkien upeiden, erilaisten ihmisten. Tää kuulostaa nyt varmaan kokonaisuudessaan tosi ällöimelältä perseennuolennalta, mutta näin asiat vaan mun mielestä on. Toki on niitäkin päiviä kun tekis mieli manata suurin osa foorumin porukasta alimpaan helvettiin ja kaivaa joidenkin silmät lusikalla kuopistaan ulos, niin silti, ootte ihania!

Toinen asia mistä mun teki mieli avautua on se et mun tekis kamalasti mieli soluttautua takas virtuaalikoirajuttuihin mutta oon niin kauheen epävarma. Mun touhut menee aina siihen etten oikein jaksa panostaa kisaamiseen (ja jos oon oikein ymmärtänyt, ei niitä kisoja enää ihan kamalasti olekaan?) ja vaihdan vaan ennemin ulkoasuja viikon välein koska rakastan kikkailla Photoshopin ja koodien kanssa. Tekisin muuten muille koko ajan ulkoasuja mutta en vaan jotenkin osaa muille tehdä niin hienoja kun mitä itelleni, kun tiiän aina tarkkaan oman makuni ja että jos teen jonkun mistä mulla on mielikuva niin se myös tulisi sitten käyttöön ja muutokset on niin paljon helpompia tehdä itelle kun jollekin muulle... Tätä pitää tosin harkita nyt oikeasti vakavasti, mä niin kovasti haluaisin!

Mut tohon ulkoasujuttuun voisin vielä mainita tänkin mistä on ollut nyt vähän jupinaa tuolla foorumilla: on tosi turhauttavaa tehdä muille ulkoasuja kun joko se ulkoasu johon on käytetty tosi paljon aikaa ei tule käyttöön (mikä on tosin vielä ymmärrettävissä, koska ei se aina miellytä sitä ulkoasunhakijaa, tietenkään) tai sit käy niin että käytät ulkoasun alkuperäisversioon jonkun 2h omaa aikaasi, sitten tullaan sanomaan että "jos tekisit muutamia muutoksia niin tää tulis käyttöön!", sit menee muutoksiinkin se about 1-2h yhteensä. Ja sit käykin niin että koko ulkoasua ei näy ikinä missään ja hetken kuluttua haetaankin jo uutta ulkoasua. :c Vie vähän fiilistä. Mut ehkä mä voisin ruveta taas elvyttämään mun taitojani koska tiiän että oon oikeesti aika hyvä ja niin. Hihii! Oon nyt vähän intoa täynnä.

Tällä hetkellä mua ei masenna kauheesti ees hullu mahakipu ja alkavan pissatulehduksen oireet. Ootan vaan perjantaita että nään taas mun oman rakkaan, ja ennen perjantaita ehdin vaikka tekeen ulkoasuja ihan kokonaisuudessaan ja phihihi oon vaan nyt aika hyvällä mielellä! :) Tekis mieli vaan halata kaikkia ihmisiä ja jakaa tätä iloa kaikille. Pus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti