tiistai 9. marraskuuta 2010

Helluntaitahellurei

Hei, haluan esitellä itseni hyvin lyhyesti, koska pyrin esittelemään itseni tulevissa teksteissä niinm, että tietoa tulee aina vähän kerralla, näin teitä kiinnostaa lukea tulevia viestejäni vielä enemmän. Eikö se menekkin näin? Mulla itselläni on oma blogi, jonne kirjoittelen kaikkea mitä mieleen tulee. En ole siinäkään taitanut kertoa itsestäni vielä oikein mitään, hassua eikö vain? No alkuun haluan kertoa, että olen 16-vuotias nuori naisen alku Turusta ja elän melko vaihtelevaa elämää tällä hetkellä. Minulle on juuri tullut saksanpaimenkoira ja sen kanssa pitäisi nousta joskus vielä palveluskoira kisojen palkintopalleille. Vai paaleille, vai häh? Mitä ne on? Pyydän anteeksi sitä, että olen hyvin tyhmä ihminen, en kauhean viisas, mutta en jaksa miettiä sitä kirjoittaessani. Kirjoitan vain mitä mieleen tulee; tekstiätekstiätekstiä. Ehkä siksi olenkin niin lahjakas kirjoittaja. Minulta löytyy mielikuvitusta, koska en jaksa ajatella kirjoitusvirheitä, niin keskityn ainoastaan vain siihen mitä päässä liikkuu. Kirjoitusvirhe tarkastukset kuuluvat ainoastaan fiksuille ja tarkoille ihmisille, jotka pystyvät keskittymään työhönsä tarkasti. Olen ollut pienestä asti sellainen persoona, joka pitää kirjoittamisesta ja nykyään kirjoittelen vieläkin, mutta ehkä hieman harkemmin ja mietin aiheita enemmän ajatuksella. Koneeltani löytyy monia tiedostoja missä on laitettu jokin teksti aluilleen, mutta se on tössännyt sitten jossain vaiheessa.

Mulla oli äsken hyvä mielentila, olin onnellinen ja kuuntelin hyvää musiikkia (Femme En Fourrure - Plump Bisquit), mutta sairaanhoitaja tuli ja kertoi, että saan taas punasoluja. Eli verta. Voin sanoa olevani vampyyri. Mulla on myös vampyyrihampaat ja mustelma kaulalla. Ja tiedän hyvin ketä tämä purija on, mutta ei siitä sen enempää. Mulla on hemoglobiini silloin tällöin alhainen, koska minulla on mahahaava, joka vuotaa sillointällöin. Olen joutunut kärsimään tästä jo noin vuoden ajan ja arvatkaa vain jaksanko enään kauaa. En? Mutta hyvällä lykyllä tää tästä nyt rauhoittuu, viime vuodon aiheutin itse. Poltin pari syöpäkäärylettä ja heti alkoi vuoto. Tämä tapahtui perjantaina.

Mä olen ollut jo monta vuotta kotihiiri, välillä olen ollut sosiaalisempi ja sitten taas kotiutunut kotihiireksi. Olen kotihiirenä hyvin tasapainoinen ihminen, mutta en onnellinen. Sosiaalisena olen räjähtävä, suoraansanoen kamala ihminen. Äidin sanoin. Silti mä olen silloin onnellinen. Silti mä en tiiä, että mitä pitäis tehä? Omistaa elämä, vai olla ihan outsideri kaikesta?




Hei vaan, ihan tiedoksi olen wenya ja en tiedä, että mikä tämän tekstin tarkoitus oli?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti