torstai 25. marraskuuta 2010

Täällä kulkuri ja kaunotar rakastuivat

Oon taas ihan innostunut musiikinkuuntelusta ja oon ihan hulluna etsinyt uusia bändejä ja löytänyt vanhoja tuttuja uudestaan joten mä haluan nyt jakaa teillekin tän onnen (välittämättä siitä kiinnostaako teitä oikeastaan se vai ei, ah bloggaamisen hyvät puolet :D) Joten tästä tulee kyllä todella musiikkivideopainotteinen teksti, ette voi ainakaan väittää ettette jaksaneet lukea..



Koska Dingo nyt vaan on aina se maailman paras bändi, ei siitä pääse mihinkään. Ja ehkä myös vähän siksi, että Neumann on tuossa vielä ihan luvattoman komea (luulin oikeasti vähän kehittyneeni ala-asteen miesmausta, mut joistakin perusasioista ei vaan pääse eroon). Kulkuri ja kaunotar on myös yksi kauneimmista suomenkielisistä rakkauslauluista. Plus nuo fanit on ehkä jotain sympaattisinta ikinä, niiden(kin) takia Dingon livevideot on aina jollain tasolla parempia kuin levyllä.



Wigwam on ihan uusi löytö ja rakastan jo tätä kappaletta. Nyt tarvittaisiin enää puoleen selkään yltävät hiukset, maksimekko kukkakoristeilla, Lennon-lasit, akustinen kitara ja kuuma kesä. Mulla ei vaan ole mitään noista, mutta onneksi on tällaisia kappaleita. Ja haaveita.



Jos kirjoitan tähän sen ihkufanituskommentin mitä ensiksi kaavailin, menettäisin viimeisetkin uskottavuuteni rippeet.. Oli sen verran siirappista tavaraa, että vähemmälläkin joutuisi ähkyyn. Sanotaan siis vain, että ei mua hävetä yhtään olla 18-vuotias ja tykätä tästä bändistä. Paljon. Joten nyt kaikille siellä ruudun toisella puolella jotka tunnette mua kohtaan käsittämättömiä ihastuksentunteita, tulkaa vaan mun oven taakse laulamaan tätä laulua tuolla äänellä (ja ulkonäöllä) niin olen varmasti pauloissanne.



Tässä tuli viimeinen. Antonyn ääni on upea ja kappale on upea ja musiikkivideo on upea. Tarvitseeko tässä paljon enempää edes kertoa? Ainii, hyvää kohta alkavaa viikonloppua murut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti