keskiviikko 10. marraskuuta 2010

i wanna boom bang bang with your body yo

Hetkellisen mielenkiinnottomuuskohtauksen jälkeen päätin kirjoittaa tänne... yritän vaan unohtaa ajatukset siitä että ketään ei kiinnosta ja oon tylsä ihminen, niin ehkä vältän mielenkiinnottomuuspuuskat tästä lähtien!

Syön tässä suklaatuuttia (ja kauhistelen uutista että suklaa kallistuu... kuulemma) ja panikoin huomista koulukuvausta, josta sainkin sit oikeen ison pohdittavan jutun josta kirjoitan kohta. Mut siis. Miten koulukuvaus on aina jotenkin sellanen niin kauhistuttava ja tärkee juttu, kun loppujen lopuksi se on vaan se yksi omakuva + mahdollisesti luokka- ja kaverikuva, ja nekin voi palauttaa halutessaan. Kriiseilen koko ajan meikkien ja hiusten suhteen, vaikka turha mun on miettiä, sillä aamulla kun pitäs laittautua niin kaikki menee tasan tarkkaan täydellisesti pieleen.

Ja koska suklaatuutin kanssa kirjoittaminen oli tosi vaikeaa niin vasta nyt, jotain kymmenen minuuttia myöhemmin, pääsen itse asiaan! Siis oon miettinyt tätä oikeasti TOSI paljon. Miksi vaatekaapissa ei tunnu oikein ikinä olevan mitään kivaa päällepantavaa? Ostan aina vaatteita kun mulla on rahaa. AINA. Eli n. 2kk kuukaudessa isomman summan edestä. Mun vaatekaappiin ei oikeasti mahdu enää kauheasti mitään, se on ihan täynnä, mutta silti mä en löydä sieltä mitään. Muistan mun shoppailureissut kun seison rekin tai pöydän vieressä ja katon vaatteita, hypistelen niitä ja sit kuuluu "OMGOMGOMGOMG TÄÄ ON IHANA APUA PAKKO SAADA UPEEE<3<3<3<3" (tai jos ei oo kaveria mukana, niin sit hyperventiloin tolleen mun ajatuksissa), ja sit tietenkin ostan sen upean ihanan siistin mahtavan vaatekappaleen. Ja sit pari viikkoa kuluu, olis taas yks päivä edessä kun pitäs pukea päälleen jotain muuta kun kollarit ja yli-iso t-paita - ja sieltä kaapista ei löydy MITÄÄN mikä tuntuisi mukavalta päällä tai mikä näyttäisi hyvältä omastakin mielestä. Siellä on kaikki ne kymmenet vaatekappaleet jotka on aiheuttanut mussa ton hyperventilointireaktion, ja sitten mulla ei yhtäkkiä ole mitään päällepantavaa. Haluisin tietää oikeesti et mitä tossa välissä tapahtuu? Miten ne vaatteet yhtäkkiä menettääkin hohtonsa? Koska mun tyyli ei oikeastaan muutu, ja vaikka muuttuisikin niin mulla on tuolla joka ikiseen tyyliin sopivat ainekset, niin en ihan tajua että miten en oikeesti ikinä löydä mitään kivaa tuolta. En tiiä pitäisikö mun nyt tuskailla tätä mieltä vaivaavaa suurta ihmeellistä outoutta vai sitä että mulla ei ihan oikeasti ole huomiseen koulukuvaukseen yhtään mitään päällepantavaa...

Jos joku muukin täällä nyt vielä illalla lueskelee, niin mulle saa ehdotella jotain tällaisille solisluihin asti ylettyville hiuksille sopivia hiustyylejä huomista varten, ja sit saa myös kertoa mielipiteensä että meikkaanko siihen kuvaukseen mulle tyypillisen kissarajaus-meikin vai yritänkö vaan näyttää mahdollisimman luonnolliselta - tääkin on iso ongelma. Ja oon tosi riippuvainen muiden mielipiteistä... ja kun itellä ei oo mitään hiusideoita ja nää on totaalisen mallistaan kasvaneet niin jos ei tuu mitään ideoita keltään niin sit oon vaan siellä ihan normihiuksilla ja nää on aika hölmöt. :(

Oon tänään kaatuillut ihan hirveesti, jos joku ei oo Turrilaa vielä lukenut... oon liukastunut kuus kertaa suoraan perseelteni ja sit tuli viel yks ylimääränen pahoinpitely mun söpöä peppua kohtaan, kun yks luokkalainen heitti kivikovan lumipallon suoraan mun pakaraan ihan mielettömän lujaa. (Kostoksi laitoin siis sen reppuun sulamaan sellasen kivan kokosen lumipallon.)
Mut en oo jotenkin siltikään osannu tänään olla pahalla päällä, otin eilen illalla seittemän aikaan vahvahkon nukahtamislääkkeen ja nukahdin jo kaheksan maissa ja sit heräsinkin puol kuuden aikaan aamulla, sain lojua ihan rauhassa puoli tuntia ja sit menin etuajassa suihkuun ja oli kiva aamu kun ehti kuunnella musiikkia ja kaikkee! Voisin melkein tänään toteuttaa saman jutun heti kun Greyn Anatomia (PUS <3) loppuu, ihan vaan siks että pelkään etten saa nukuttua ja se on ihan kamalaa sit jos en saakaan unta.

En tiiä, oon tosi huono nyt kirjottamaan tänne kun en jotenkin osaa ilmaista itseäni ainakaan tänään yhtään, mut sainpahan purettua mun tuntoja tosta vaatekaappijutusta! Se helpotti jo vähän. Seuraavaks siirryn kaapin luo ja pengon sen ihan läpi ja veikkaan etten kyl löydä sieltä mitään huomiseks kelvollista mutta no, ehkä meen sit kuvaukseen vaan ihan hiukset pystyssä ja kollarit ja huppari päällä jos en keksi mitään kivempaa.

Muistakaa heitellä mua hius- ja meikkivinkeillä jos on jotain mielessä! Oon epätoivonen!

PS. Täällä oli nyt parissakin postauksessa puhetta Muumeista, niin ajattelin kertoo et voisin kattoo kohta pari jaksoo Muumeja. <3

2 kommenttia:

  1. Ahahhaa, lauleskelin tota otsikon biisii mielessäni ja justkun avasin tän ja luin otsikon, mul oli nimenomaan toi kohta mielessä ja olin hämilläni et miten se piirtyy tohon näyttöön! Friiikiiii

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihan sama ongelma ku mulla! :D Mulla ei mahdu vaatekaappiin mitään, mutta silti ei ole ikinä tarpeeksi vaatteita. Ihan outoa..

    VastaaPoista