sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Dindindindin

Hellou!

Kylläpäs täällä on hiljentynyt! Okei, oon kyllä itsekin syyllinen. Mulla on ollut ihan sairaasti tekemistä viime aikoina.

Mut mitäs mitäs, leppoisa sunnuntai kuten kuvastakin näkyy: laiskottelua poikaystävän kanssa, Kuorosotaa (jes hyvä Aste ja Lahti!), Tanssia tähtien kanssa, sit vois keittää glögiä, hautautua viltin alle ja laittaa Love Actuallyn pyörimään... :) Ja kaiken kruunaa huomenna alkava viimeinen jakso, jes! Lukio vilahti kyllä ohi ihan sekunnissa. Aika pelottavaa, mutta silti ihanaa.

Mulla ei oo mitään varsinaista sanottavaa, en jaksa pohtia mitään hienoa :D Kunhan löpisen. Ajatuksen virtaa. Hitsit et tekis muuten mieli laulaa Singstaria, hmmmm...

Koira istuu itkien telkkarin edessä, välillä nousee ja riehuu ja läimäisee pleikkaria tassullaan - kerjää huomiota... :D No sillä on kyllä ollut aika tylsä päivä, vois vähän jotain tehdäkin. Namia ja koira kierimään, jee.

Mut en mä jaksa kirjottaa enempää! Tulinpahan moikkaamaan. Kirjottakaa ihmiset lisää kun täällä on niin hiljaista :<

Maisa

2 kommenttia:

  1. eiks lukio oo aika rankkaa? harkitsen sen lopettamista..

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä lukio on ihan niin rankkaa kuin siitä itse tekee :) Toki jos ei ole yhtään lukijatyyppiä, niin sit kannattaa kyllä miettiä oisko hedelmällisempää vaihtaa ammatilliseen puoleen. Mut mulle lukio ei oo kyllä ollut mitenkään ylivoimaista, toki sitä aina tulee valitettua ja vinguttua, mutta loppupeleissä kyllä toi ihan hyvin sujuu... Mä en käytä lukioon kauheasti aikaa koulun ulkopuolella, lukemiset jää tositosi vähälle, mut silti mun numerot on ihan hyviä. Ylppärit tietty on aika raskaat, jos haluaa panostaa.

    Jos ei lukio suju eikä viihdy siellä yhtään, niin en mä kyllä näe syytä siihen et miksi siellä pitäis väkisin olla. Ammattikoulu on ihan yhtä hyvä vaihtoehto:)

    VastaaPoista