tiistai 9. marraskuuta 2010

Haluun tulla viereesi kömpimään

Tänään koin valaistuksen!
















Koulussa tulee hetkiä jollon pitää vähän huilaa ja vaikka selaille ihanaa sivustoa nimeltä weheartit. Siellä törmäsin tommoseen lauseeseen joka vaan jollain tavalla iski, tuli heti semmonen AHAA-elämys. Oon tän aina tienny, mut en silti tajunnu. Mun kanaemo-luonteelle ei ole ollenkaan ominaista vain rakastaa, koska haluan aina pelastaa! Tää on oikeestaan todella helpottava ahaa-elämys, koska nyt mulla toivonmukaan vapautuu paljon ajatustilaa myös itselle ja omille tarpeille.

Nyt haluun pikapuolin tavata mun yhden rakkaimmista ystävistä joka aiheuttaa mulle aina kamalasti huolia ja kertoa hänelle, että en voi pelastaa sua, mutta voin rakastaa sua. Oon aina tienny etten voi häntä pelastaa ja muutos lähtee vaan ihmisestä itestä, mutta ehkä nyt viimein uskon sen, etten voi tehdä muuta kun rakastaa ja antaa tukea ainakun sellaista tarvitaan. 

Meinasin varottaa siinä esittelyssä että tuun todennäkösesti jakamaan eniten juuri tätä kaikkea tunnehöpinää, mutta niinkun Iinakin kirjotti, kuulun itekin erittäin vahvasti niiden tunneihmisten joukkoon ja taidan olla kyllästyny taistelemaan sitä vastaan!

Katoin tänään muumeja ja ihastelin taas Muumimammaa, joka on mun idoli! Haluun olla tommonen et jakelen vaan pikkuleipiä samalla kun toinen kertoo et maapallo tuhoutuu.

-"Iso hirviö hyökkää ensiyönä kimmppuumme!"
-"Oi kuinka jännittävää!"

-"Joku hirviö varasti ruokamme!"
-"Pyydä häntä kauniisti palauttamaan edes isoäidin astiat."

Sit kanssa toi muumiyhteisö, ne ottaa perhekuvaa, johon tunkee Niiskuneiti, okei se on ehkä niinkun Muumipeikon tyttökaveri mut sit kans myy. Eikä siitä niinkun oo epäilystäkään että jos otetaan perhekuvaa, kaikki paikallaolijat tulee tottakai mukaan! Haluun että mun tuleva koti joskus on muumitalo ja siellä kaikki on perhettä ja ite oon Muumimamma ja alan leipoo pikkuleipiä ja pannukakkuja.

Haluisin kans tietää mitä kaikille kuuluu? Mistä ootte iloinnu viimepäivinä eniten? Jännittääkö joku? Ootteko saanu parantavia halauksia viimeaikoina?

2 kommenttia:

  1. Muumit on selkeesti muodissa! :D

    Ihana postaus, ja toi lause on kyllä iskevä :)

    VastaaPoista
  2. muumit on vaan niin terapeuttisia <3.

    VastaaPoista