lauantai 6. marraskuuta 2010

There's no secrets this year

Ensimmäinen kerta kun kirjoitan blogiin! Jännää.

Jos nyt vaikka ihan ensteks esittelisin hieman itseäni. Mutta siis moi, olen Mich, 17-vuotias (kohta 18!!) naisenalku Pohjois-Savon keskeltä, Kuopiosta. Oon oikealta nimeltäni Saana, mutta väärinymmärrysten välttämiseksi mua on vaan parasta kutsua Michiksi, koska Turrila sattuu olemaan aikamoinen Saana-magneetti.

Opiskelen viimeistä vuottani lukiossa, jonka jälkeen olisi suuri himo ja hinku päästä opiskelemaan jonnekin muualle. Toivottavasti Helsinkiin. Opiskelualaa on paha mennä sanomaan, kun tuntuu, että mielihalut vaihtuu nopeammin kuin vuorokaudessa tunnit. Tällä hetkellä kotimainen kirjallisuus tuntuisi kuitenkin aika hienolta vaihtoehdolta, mutta muutaman viikon päästä mielipide voi olla jo täysin eri.. Miksi tulevaisuuden suunnittelemsesta on tehty niin vaikeaa?

Karvaturreihin eksyin muistaakseni ensimmäistä kertaa alkuvuodesta 2004, mutta kunnolla pääsin sisälle foorumiin vasta saman vuoden loppupuolella. Ja siitä lähtien paikka onkin ollut mulle enemmän tai vähemmän tärkeä nämä kaikki kuusi vuotta. Oon siis ihan vanha jermu. On ollut vähän kuivempia jaksoja välissä, mutta nyt oon taas jaksanut vähän enemmän panostaa ja olla mukana asioissa (kuten vaikka tässä blogissa!)
Virtuaalikennel mulla on ollut viimeksi varmaan neljä vuotta sitten ja silloinkin hyvin pienimuotoisena ja epäaktiivisena. Joten ei siitä sen enempää.

Minulla ei ole mitään varsinaisia harrastuksia, koska oon älyttömän huono pitämään kiinni mitään rutiineita ja kyllästyn kaikkeen hirmu helposti. Vietänkin päiväni lähellä koneella istuen, kirjoja lukien ja musiikkia kuunnellen. Tykkään myös nykyään hirveästi (enpä olisi ikinä uskonut sanovani seuraavaa) liikkua ja lenkkeillä ulkona, saa sitä harvinaista aikaa ja tilaa pelkästään omille ajatuksille. Koiraa ei täältäkään löydy, vaikka olen 6-vuotiaasta pennusta asti sitä toivonut enemmän kuin mitään muuta. En kuitenkaan ole heittänyt vielä toivoani kaivoon vaan uskon kyllä minullakin pienen karvakerän jossain vaiheessa asustavan, puhutaanko nyt muutamasta vuodesta vai kymmenestä vuodesta, sitä en osaa sanoa.

Musiikkimakuni näkee varmaan helpoiten last.fm:stä ja kuten näkyy, aika kaikkiruokainen olen nykyään. Mutta pop, rock, reggae, metal, indie jne. varmaan lähinnä.

Ja tähän loppuun vielä biisi, jolta niin ovelasti otsikkoni varastin;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti