maanantai 22. marraskuuta 2010

we won together

Anteeksi, jos joku ei vaan jaksa lukee mun päiväkertomuksia ja selityksiä koirista, mut anteeks tällänen mä oon ;-)

Elikkä siis 14.11 isänpäivänä me kävästiin Helmin kanssa agilitykilpailuissa, aluks olin siellä yksin, mutta sitten mun hoitokoirien omistaja tuli lopulta sinne kuvaamaan ja tsemppaamaan.
Radalta ei löytynyt niinkään vaikeita kohtia, mutta kuitenkin jotain, missä sain miettiä, että miten saan Helmin menemään tossa ja tossa. Helmi meni kuitenkin ihan täydellisesti, vaikka vähän ennen keppejä se meinas lähteäkin jonnekin ulos kehästä ja mulla meinas iskeä paniikki ja vähän karjasin :-D
Maaliin päästessä meidän rata oli suoritettu täysin puhtaasti, mun päässä raksutti vaan yksi asia, paljonko meidän aika oli. Kiireen vilkkaa menin hoitokoirien omistajan luokse ja kyselin siltä meidän aikaa ja olin niin seota kun kuulin että ihanneajan sisään se meni. Siinä me sitten halittiin ton kanssa ja mä olin ihan sekasin. Lopulta vaan kolme koirakkoa kuudestatoista selviytyi puhtaalla nollaradalla, näistä me oltiin kolmansia. Jee! ;)

Mä oon nyt sitten taas sairastellut, viikonloppuna oli lämpöä 37.5 astetta, tänään on ollu vaan 37,0 korkeimmillaan. Kävin sitten terveysasemallakin, siellä mittailtiin tulehdusarvoja ja kuunneltiin hengitysteitä. Aluksi meinasivat lähettää mut nielunviljelyyn, mutta lopulta päätyivät siihen, että laittavat mut päivystävälle lääkärille.
Tulehdusarvot olivat alle 8, joten eivät korkeat. Päivystävä oli antanut mulle reseptin ja sanonut että alotetaan jos korkeat tulehdusarvot, muuten ei tarvitse. Mä stressasin aika paljon sitä, että joudunko alottaan sen pillerireseptin, muttei se onneksi ollut pakollinen, kun tulehdusarvot olivat niin matalat. :) Mulla on aina kauheita ongelmia saada pillerit nieltyä, mä pelkään sitä makua ja kaikkea, hyi! Ja tää on ihan kalkkitablettien ja paratabsien vika!
Mä en saa öisin kunnolla ees nukuttua, kun mä vaan yskin ja äitillä meinaa mennä muhun hermot, kun sekään ei saa nukuttua. Sen takia se mut sinne terveysasemalle käskyttikin.

Mun pitäs vielä tänään käydä Megaeläimessä, kun voitin liput lemmikkimessuille, jee! Mulla on nyt kaks lippua sinne, joten otan hoitokoirien omistajan mukaan. Voinhan mä sit ilman sitä siellä välillä kulkea, mut on se silleen kiva sinne jotain seuraa saada, ettei tarvii yksin haahuilla ja kahmia niitä näytteitä osallistuen kilpailuihin :DDd

Tähän loppuun mä pistän meidän agilityradan, toivottavasti kukaan ei pahasti järkyty ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti