maanantai 8. marraskuuta 2010

Paulalla on villit rillit

Hei vain kaikille, ja pahoittelen jos otsikon kamala lausahdus Paula-vanukkaan mainoksesta jää soimaan päähän :D Mutta kun se soi myös mulla, niin pakko levittää tätä hirvitystä muillekin!

Olen siis Pentti aka Maisa, ja musta voi käyttää mielellään Maisa-nimeä - en mä edes tunnista jos joku sanoo Pentiksi... Tunnisteissa käytän Penttiä kuitenkin selvyyden vuoksi, joskin musta tuntuu, että kaikki tuntee mut joka tapauksessa paremmin Maisana. Eli Maisa täällä päivää :)

Lyhyestä virsi kaunis, asun Turussa, olen 18-vuotias (27.3.1992, 19 vuotta lähestyy uhkaavasti, apua...) ja erään turkulaisen lukion abiturientti. Koulu loppuu siis pian, ja mulla on tulevaisuus tällä hetkellä aika selvillä, mutta ajattelin kirjoittaa tulevaisuuspohdinnoista ihan erillisen blogitekstin :)

Tulin mukaan tähän blogiin koska haluan tunkea kaikkeen. :D Ainakin melkein. Viime aikoina oon vähentänyt turreilua aika radikaalisti, mutta en halua kuitenkaan pudota ihan kärryiltä ja ajattelin myös, että tää blogi vois olla kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin paremmin kuin mitä ehkä foorumin puolelta tutustuisi :) Mä en käytä edes meseä, joten Turrila, Facebook ja tämä blogi ovat ainoita keinoja miten saatte muhun halutessanne yhteyttä. Oon kyllä viime aikoina harrastanut yksityisviestien vaihtelua muutamien turrilaisten kanssa, mikä on ollut oikein mukavaa :)

Mulla on myös koira, japanese chin-herra Paavo. Muutamat vanhemman sukupolven turrit muistavatkin ehkä Paavon :D Se on 7-vuotias wnb-papparainen, joka rakastaa pitkiä aamu-unia ja iltariehumisia. Tässä kuvassa se on tosi edustavana mun Fiskars-trimmauksen jälkeen, hah.

Tässä tämmöiset perustiedot, että vähän edes tiedätte kuka täällä Penttinä tekstiä suoltaa ulos :) Mutta nyt en valitettavasti ehdi kirjoittamaan enempää, pitää lähteä töihin, halusin kuitenkin korkata turriblogineitsyyteni mahdollisimman pian kutsun saamisen jälkeen! Tuutte ihan varmaan saamaan enemmän tietoa musta mun tulevissa postauksissa, ajattelin et käsittelen näitä perusaiheita laajemmin ihan omina aiheinaan enkä näin yleisesittelyssä :)

Lupaan yrittää olla mahdollisimman aktiivinen sekä teidän muiden juttujen kommentoinnissa että omien juttujen teossa!

- Maisa

2 kommenttia:

  1. Mie oon pitkään pohtinut kuka wanhoista turreista on Pentin takana. Ei ole millään sytyttänyt, mutta nytpä se selvis. :D Maisaa ja Paavoa ei kyllä pitäis ihan helposti unohtaa.

    VastaaPoista
  2. Voi apua, en mä ole edes ajatellut etteikö joku tunnistaisi mua! :D Aattelin että viimeistään kun Kympin tai Taiteiden moderaattoreita katsoo tajuaa mun henkilöllisyyteni, jos yhtään muistaa kuka siinä ennen oli...

    No mut hyvä et jos Pentti toimii edes jollain hämäyksenä, sitä sen pitikin olla (mutta ei kyllä toiminut niihin ketä mun piti hämätä, huoh). :D

    VastaaPoista