keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Why my live sucks and something more

 Taidankin nyt oikeen avautua ja purkaa tunteitani täällä blogissa. 
 Mun elämä menee pelkkää pehvaa päin ekaks sain kuulla et mun paras kaveri muuttaa Tampereelle, ei kiva. Ollaan oltu niin 3-4 vuotta parhaita kavereita ja sit ne yhtäkkii muuttakki. Kaveri asuu tällähetkellä 1,3 km päässä ja kohta se muuttaa 153 km päähän.
 Muutenkin on menny huonost, mä oon todennu et vihaan vanhempianini, miksiköhän?
Vastaus: Ne hellii vaa mun pikkusiskoo. Se saa uusia vaatteita ja ramppaa suurinpiirtein jokapäivä sen parhaal kaveril ja mitä mä teen? Istun koneella kaiket päivät.
Mikä maahan menee,
maaksi muuttuu
vai miten se meni? Mä oon kyl ihan maassa. 
 Ja ainiin mä kinusin itselleni uuden takin ja kengät.





















- Wilma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti