torstai 11. marraskuuta 2010

I like happy things, I'm really calm and peaceful

Maisan haaste otettu myös täällä suunnalla vastaan! Suurin osa kuvista lukuunottamatta kahta koirakuvaa on etsitty we heart it-sivustolta!

Asiat, jotka tekevät minut onnelliseksi:
Ei ole hullumpaa olla minä! Oikeasti. Positiivisella elämänasenteella pääsee jo pitkälle monessa jutussa ja kukaan muu ei voi muuttaa sinua kuin sinä itse! Ei oikeasti tarvitse olla 182,5 cm pitkä hämähäkkisäärinen langanlaiha tyttö, jolla on täydellinen iho. Tarvitsee vain olla sinut itsensä kanssa. Itsetunto on laajakäsitteinen aihe, siitä voisi puhua paljon ja loputtomasti. Sitä on silti hankala määritellä. Mutta se, että on sinut itsensä kanssa on ensimmäinen askel onneen, siksipä se on mainittuna tässä ensimmäisenä!

Yksinkertaisesti rakkaus. Rakkaus ihmisiä kohtaan. Rakkaus perhettään, poikaystäväänsä, lemmikkejä, musiikkia, vaatteita, pimeitä syysiltoja, lumea, harrastustaan jne kohtaan. Rakkaus on laaja käsite ja minusta ei ole olemassa yhtä ja samanlaista rakkautta. Ketään ei voi rakastaa väkisin. Rakkauden tietää vain itse :). Tää mun täytyy ehdottomasti mainita, koska se on tosi suuri osa mun elämää ja välillä tekis mieli huutaa ihmisille kuinka onnellinen ja rakastunut on!
Koiranpennut! Tietenkin. Maanantaina meidän pikkuiset täyttivät jo viikon ja nopeasti kasvavatkin! Pentulaatikolla voisi viettää aikaa jatkuvasti pentuja nuuskutellen ja kuvaillen. Ne on niin ihania! Kaikki kolme voivat tosi hyvin ja paino nousee tasaisesti. Kohta voi alkaa odotella jo sitä, että aukaisevat silmänsä. Hännät vispaavat jo kovaan tahtiin ja uni + äidinmaito maittavat erinomaisesti :D.

Ystävät! Joku mainitsikin, että jotkut ystävien sanomat sanat ovat sellaisia, jotka oikeasti tekevät onnelliseksi. Eniten ilahduttaa, kun yksi ystävistä sanoi mulle, että Anni sä oot niin ihana, en tiedä miten pärjäisin ilman sua! Herkkänä ihmisenä tuli melkein tippa linssiin. Nykyään oon myös huomannut, että ketkä on niitä oikeita kavereita ja ketkä eivät. Se on pelkästään hyvä juttu, jos miettii että ei halua tuhlata elämäänsä huonoon ystävyyssuhteeseen. Oon oikeesti onnellinen, kun olen tajunnut tämän asian tarpeeksi ajoissa!
Täytyy ehdottomasti mainita, että selkeytyvät tulevaisuudensuunnitelmat on vähentäneet mun stressiä ihan hirmu paljon! Esimerkiksi juuri saatu työharjoittelupaikka poisti ainakin 100kg mun harteilta. Lisäksi, kun tätä kauppakouluakaan ei ole jäljellä enää kauan, niin tulevaisuutta pitää alkaa jo suunnittelemaan.

Ei tietenkään voi jättää mainitsematta meidän isompia otuksia eli pikku Koheltajia. Kuvasta puuttuu äidillä asuvat koirat Miina-collie ja Siiri, mutta ehdottomasti se viisikko tekee musta onnellisen. Olin tänä aamuna aivan tosi happyhappyjoyjoy, kun heräsin Penni kainalosta ja kun avasin silmät, niin se heilutti hirveästi häntää ja tuli syvemmälle kainaloon nukkumaan. Jatkettiin sitten yhdessä unia, oli ihana herätä oma pieni sininen otus kainalostaan!

Tuleva joulu! Ihanaa saa ostaa lahjoja, tehdä kortteja, koristella taloa, laittaa paljon kynttilöitä taloon palamaan... Joulussa on jotain tiettyä taikaa. En ole ikinä kärsinyt siitä kuuluisasta "joulustressistä", joten osaan nauttia joulusta ilman turhaa hössötystä. Yleensä, jos pitää ostaa lahjoja jollekin, niin en lähde etsimällä etsimään, vaan pikkuhiljaa ostelen lahjoja, kun niitä löydän. Haluaisin tehdä itse omat lahjani, mutta valitettavasti mulla on peukalo keskellä kämmentä...

Kauniit talvisäät ja lumi! Tykkään talvesta ja nyt on ollut onneksi vielä leutoja säitä, että pystyy olemaan kevyellä varustuksella ulkona. Tykkään enemmän valkoisesta lumesta maassa, kuin märästä ja kylmästä vesisateesta! Koiristakin saa kivoja kuvia ulkona, jos on valoisaa!

Onnistuminen koulussa, harrastuksissa ja kotona tekee tietenkin tosi onnelliseksi!

Pitää mainita vielä hymyileminen! Mua piristää aina ihan sikana, jos joku hymyilee. Ja parasta on se, jos joku saa mut hymyilemään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti