lauantai 6. marraskuuta 2010

Kukas miä oon??

Elikkäs mä oon Wilma, turrilassa Wilhelmiina. Oon syntynyt 1999, eli oon varmaan koko blogin nuorin kirjoittaja tähän mennessä mutta eipäs siitä enempää.

Mä voisin vaikkapa kirjotella näin aluksi 20 faktaa

1. Minulla on melkein oma koira Sylvi
2. Vihaan juustoa
3. Olen allerginen kalalle
4. Minulla on karttakieli
5. Rakastan laulamista
6. Minulla on yksi pikkusisko, jota vihaan yli kaiken välillä
7. Voin saada pahan raivokohtauksen jos minua ärsyttää liikaa
8. Äsken yläkerrassa tippui lasi joka meni säpäleiksi
9. Tykkään Michael Jacksonistä
10. Ennätykseni koneella oleilussa on 11 tuntia
11. Katson jokapäivä youtubesta yhden Potter Puppet Palsin
12. Tykkään lukemisesta
13. Kudon tällä hetkellä ketjusilmukkanauhaa
14. Vihaan käsityötä ja liikuntaa
15. Piirtelen aina välillä jotai
16. Kuuntelen radiosta Iskelmää, NRJ, Voicea ja montaa muuta jonka nimiä en muista
17. Olen ihastunut
18. Asun Suur-Salossa
19. Tykkään valokuvata
20. Olen syntynyt Somerolla

Siin oli sitten 20 faktaa. Mitäs sitten kirjottas. Enempää en nyt valitettavasti keksi, mut lukekaa mun seuraava kirjotus. Siihen asti ZIDEE!




Tässä mun lemppari Potter Puppet Palssi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti