keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Call us if you need us


General Barker: What are you doing, Corporal?
Radar: Doing, sir?
Barker: D-O-I-N-G! What are you doing?
Radar: I'm listening to you spell "doing", sir.

Frank: What are you doing there?!
Hawkeye: I just wanted to borrow your Bible, Frank.
Frank: Since when are you interested in the Bible?
Trapper: I peeked at the end, Frank. The Devil did it.


MaisaPentti heitti haasteen, että pitäisi listata kymmenen pientä onnen hetkeä. Ajattelin tarttua haasteeseen ja kirjoittaa sitten jotain onnen hetkiä.
Eivät ole minkäänlaisessa järjestyksessä, kunhan heitän jotain mitkä nyt sattuu tulemaan mieleen.

- Koirani Sagurin pennut syntyvät todennäköisesti tällä viikolla
- Saan korottaa bilsan numeroni
- Opin soittamaan osan Lancen themestä. Tämän opetteluun meni ikuisuus, mutta alkaa jo vähän hahmottumaan
- Yks hyvä kaveri hakee samaan lukioon kun mä. Sinne ei ollut oikeesti kukaan hakemassa ja patang nyt sit on.
- Mulla on kaks ihan mieletöntä ystävää.
- Ehdin möllitokoon ilmoittautua ja kohta korkataan se (apua jo sunnuntaina!).
- Tosi läheinen kasvattajakaveri tulee samaan koiranäyttelyyn kuin mä, mahdollisesti pystyy esittämään Sagurin
- Koulusta olen saanut pari kaveripoikaa ja ne on huippukivoja
- Mun yks ystävä on niin viitseliäs, että viittii panostaa mun joululahjaan, vaikken mä aidosti edes tarvitsis siltä mitään. Mulle tulee niin lämmin ja hyvä fiilis, jos joku viittii nähdä vaivaa saadakseen mut iloseksi!

Sit kun jouluaihe on nostettu, niin mä voisin jatkaa siitä.

Musta joulu on ihanaa aikaa. Porukat valittaa hirveästi stressistä ja muusta, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää aikuisilla. Täytyy tehdä kaikki ruoat ja vastaavat. Miellyttää lapsia ostamalla sikakalliita lahjoja yms. Se joulu on parasta aikaa sillon, kun ei ole itse vastuussa paljoo mistään.
Parasta joulussa on musta lahjojen antaminen ja syöminen. Toki mun mieltä lämmittää, jos mulle on lähetetty/annettu kortteja tai lahjoja. Viime vuonna sainkin muutaman joulukortin turrilaisilta ja suorastaan hävettää se, etten itse heikon budjetin ansiosta onnistunut lähettämään yhtään. Anyways, jouluruoka on kyllä niin must. Meillä on tosin vähän erilaiset jouluruoat, sillä äitini suku ei ole suomesta, täten hieman eksoottisempia ruokia, kuten dolmaa ja kubbaa löytyy joka joulu. Niitä herkkuja jaksaa kyllä odottaakin. Tekeminen kestää ikuisuuden ja siinä täytyy olla oikea tekniikka, ettei pilaa sitä koko juttua. Mut niin, glögiä juon ja pipareita syön. Niitä joulutorttuja voisin vetää neljäkymmentä ja vieläkin maistuisi. Rakastan sitä makua, se on niin taivaallinen.
Kuulostampa hirveältä syöpöltä.

Mut kyllä mua stressaa joulussa yksi pikku juttu. Lahjat.
Kelle annan mitäkin ja mikä miellyttää ketäkin. En halua antaa sellaista lahjaa, johon toinen osapuoli pettyy. Ei sitä välttämättä saa koskaan tietää, mutta kuitenkin. Minä olen kaksi kertaa elämässäni ollut todella pahasti pettynyt lahjaan ja tiedän miltä se tuntuu. Tykkään kuitenkin antaa lahjoja mutta mitä ihmettä mä annan?
Olen lukenut hirveästi nyt netistä erilaisista paikoista miten valmistaa mitäkin rojua, mutta niihin tarvikkeisiin menee niin paljon rahaa, että olisin jo yhden lahjan jälkeen ihan pa. Voin tässä paljastaa, että ajattelin tehdä ystävälleni unisiepparin. Olen kuitenkin aika varma, että tulen epäonnistumaan siinä pahasti ja tarvikkeet maksavat maltaita, joten katotaan jos ensi vuonna.
Mutta, mitä mä sitten ostan. Kolmelle henkilölle äitin lisäksi pitäisi saada jotain väännettyä n. 30€, ei tule onnistumaan, mutta pakko kokeilla. Olen ajatellut, että jos siivoaisin äitini kaverilla, saisin varmaan kympin, niin sillä saisi ainakin yhden lahjan.
jotain syötävää+mitä+kortti. Tällä mennään.

Sitten, teen pienen tunnustuksen. Mä katson Paavo pesusientä joka arkiaamu. Tän päivänen jakso oli ihan sairaan kuvottava. Mut siinä oli karmea biisi, joka syöpyy aivoihin kiinni.
Nauttikaa!

2 kommenttia:

  1. KUBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    VastaaPoista
  2. Linda on sit hyvä ja tulee syömään meille sitte! Äiti saattaa tehdä kans niitä ihme pasteijamaisii juttuja, mitä sä et oo kai maistanukkaa, mut sairaan hyviä ovat.

    VastaaPoista