lauantai 6. marraskuuta 2010

The power of the imagination makes us infinite

Ensinnäkin on huisin hankala kirjoittaa itsestään! Emmä tiä, jotenkin hirveän hankala valoittaa ihmisille, että kuka täällä ruudun takana on mahdollisimman kattavasti, mutta tiivistetysti.

Mutta kuitenkin! Ruudun takana täysi-ikäisyyden kynnyksellä (kai sitä voi jo sanoa, että on kynnyksellä!) oleva Oululainen tyttö. Oikealta nimeltänsä Anni ja turrilassa tunnettu myös nimimerkillä Anni. Siniset silmät, blondit hiukset, älykkyysosamäärä hipoo kengänkokoa, pituus 162 cm. Elämän päätehtävänä tuntuu tällä hetkellä olevan opiskelu, kauppiksesta pitäisi valmistua vuonna 2012 merkonomiksi. Opiskelumotivaatio täysin pyöreä nolla, kiinnostaa siis ku kilo paskaa, mutta onneksi työharjoittelu (♥) alkaa 1.12, että sitten olisi edessä mukava sellainen 2kk hengähdystauko opiskelusta ja pääsee toteuttamaan itseään töiden merkeissä! Me likes.


Perheeseen kuuluu eronneet vanhemmat, isosisko, pikkusisko ja kaksi pikkuveljeä. Ison perheen kasvatti siis olen. Nuorimmainen meillä on 5-vuotias, isosisko täytti juuri tänään 19. Lisäksi omissa nimissäni on nuori shetlanninlammaskoira Penni. Tässä taloudessa asustelee myös siskon sheltti Sofi, yhteinen sheltti Adolf/Arska ja kissa Elli. Äitillä majailee pk.collie Miina ja sheltti-mummo Siiri. Pennin kanssa ollaan näyttelyissä kierretty säännöllisen epäsäännöllisesti. Muita harrastuksia ei olla mitenkään aktiivisesti keritty vielä aloittamaan mun opiskeluiden takia. Sisko harrastaa koiransa kanssa agilityä aika aktiivisesti, mutta nyt Sofikin on jo mammalomalla. Aktiivisesti tuli koirailtua tokon ja agilityn parissa vuonna 2008-2009, kun olin vielä sellaisessa elämäntilanteessa, että oli aikaa johonkin...


Pennistä vielä sen verran, että Penni on mulle parasystävä. Ollaan aika paita ja peppu, samanlaisia tuholaisiakin kuulemma välillä ;). Mut sellainen koira kuin omistajakin! Hehe. Penni on tosiaan syntynyt v. 2008 huhtikuussa, muutama päivä mun synttäripäivän jälkeen. Turrilassa olenkin aika monesti neidistä kirjoitellut, että varmaan joillekin tullut tutuksi myös sitä kautta!

Niin ja mun pitää mainita tännekin, että meillä on ihan pieniä alle viikon ikäisiä shelttivauvoja talossa ♥.


Mä rakastan koiria, poikakaveria, ystäviä, perhettä, musiikkia, onnellisia hetkiä, pimeitä iltoja, turhanpäiväistä fiilistelyä, ruokaa, autoilua, höpöttämistä, nauramista, tanssimista, kiireetöntä laittautumista, puhumista... Paljon jäi varmaan mainitsematta. En tykkää opiskelemisesta, matematiikasta, toisten ihmisten turhasta arvostelusta, nipottamisesta, siivoamisesta, stressistä, siitä kun iPodista loppuu akku, paniikkikohtauksista (joita mulle on ilmennyt viime aikoina tarpeettoman usein), häviämisestä... Näitäkin riittää.

Harrastuksina jo yhdettätoistavuotta joukkuevoimistelu. Myös valmennushommia olen tehnyt tällä saralla.

Turrilassa on tullut pyörittyä ja useamman vuoden ajan. Noin viisi vuotta, mikä on ehdottomasti pisin aika, jonka olen jossain nettiyhteisössä ollut. Voin sanoa, että mun viestejä yleensä joko vihaa tai rakastaa. Saatan vaikuttaa usein tosi kärkkäältä ja "tääonmunmielipideeliseonainoaoikea", mutta vaikka olenkin ihan oikeassakin elämässä sellainen kärkäs ja suorasanainen persoona, niin kyllä, tykkään keskustella erilaisista mielipideasioista enkä tosiaankaan ajattele, että omani olisi juuri oikea. Saatan kans vaikuttaa usein netin välityksellä tosi pinnalliselta tyypiltä, mutta sitä en todellisuudessa ole yhtään. Toisinaan oonkin kuullut turrilassa, että olen pinnallinen ja lapsellinen, jälkimmäistä kylläkin vielä ikään nähden erittäin paljon :D. Otan helposti itseeni ja vedän lapsellisuuskortin nopeasti esiin. Tyhmää, yritän edelleenkin hillitä itseäni ja käyttäytyä kuten ikäiseni, katsotaan kuinka hyvin saan sen onnistumaan.

En sen pidempää tarinaa ala rustaamaan itsestäni. Turrilaan olen joskus kirjoittanut tarkemman esittelytekstin, joten täältä voi käydä sen lukemassa.

Mut löytää kuvakkeesta ja myös meidän koirien kotisivuila.

Niin ja oon oikeesti TOSI kiva ;););)

Niin ja tosiaan kohta tulee muutenkin tekstiä, että tää nyt oli vaan tällanen esittelypätkä!

-Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti